Últims dies de trimestre a P3

Aquest últims dies de curs estem molt emocionats i il·lusionats amb les diferents activitats que s’han anat realitzant al llarg d’aquests últims dies de curs.

El dilluns ens vam reunir les 3 classes de P3 per menjar neules i torrons aprofitant que el poema de Nadal que estem aprenent parla d’aquests productes típics nadalencs.

A la tarda vam anar a davant de l’escola que hi ha un petit avet. Allà el vam decorar amb els detalls nadalencs que ens a sortien cada dia al calendari d’advent.

El dimarts vam anar a veure els pastorets. A la tarda els alumnes de cicle superior ens van venir a ajudar a muntar els àlbums que ens emportarem a casa.

Aprofitant que aquests dies hem estat treballant el conte “Sopa de carbassa”, cada classe va decorar un personatge del conte. El dimecres ens vam reunir tots junts per ajuntar els personatges d’aquesta bonica història. Tenim el passadís ben decorat amb l’ànec, el gat i l’esquirol! Així anem recordant la història del conte.

Una setmana molt intensa carregada d’il·lusions i molta emoció.