Jocs d’aigua a Educació Infantil

El passat dilluns, els alumnes d’educació infantil van gaudir d’allò més amb els esperats jocs d’aigua. Xancletes, banyador i tovallola a punt per viure una jornada d’allò més refrescant i acomiadar el curs com cal!

Ha estat un any intens i ple d’experiències, però que gràcies a la col·laboració de tots plegats: alumnes, equip de mestres, famílies…, podem dir que hem superat tots els obstacles!

Amb molt de goig d’haver compartit la intensitat d’aquest curs, les mestres  d’educació infantil volem desitjar-vos que passeu un molt bon estiu!! Us esperem el setembre amb ganes de compartir les vivències, de seguir aprenent, creixent i continuant fent camí junts.

Us deixem amb un recull de fotografies dels jocs d’aigua.

Fotos dels jocs d’aigua a Educació Infantil