ENS HA ARRIBAT EL TIÓ

Dimarts de bon matí els i les alumnes d’educació infantil vam rebre una carta. Era del TIÓ! Ens explicava que volia venir a la nostra escola però una ventada molt forta li va fer volar la barretina i la manta. Ens demanava la seva ajuda per trobar el que havia perdut.

Així doncs, contents i amb molta il·lusió vam sortir a buscar-lo. De seguida el vam trobar mig amagat i mort de fred.

Estem encantats de que estigui entre nosaltres i es pugui quedar unes setmanes a l’escola Quatre Vents. Ara toca anar-lo alimentant perquè el dia 20 ens pugui cagar molts regals.

Resultat d'imatges de TIÓ

Fotos arriba el TIÓ