Caminada solidària

El passat diumenge dia 25 de novembre les AMPA’s de les escoles Pompeu Fabra i Quatre Vents de Manlleu van organitzar una caminada solidària. Cada AMPA va sortir de la seva escola fins arribar a la Colònia Rusiñol on van compartir esmorzar i activitats per la quitxalla.
Enguany l’aportació de les caminades solidària s’ha destinat a les associacions APELO i ACNEFI.
Les dues AMPA volen agraïr la participació a totes les famílies que han assistit i la col.laboració de Caprabo i Calidad Pascual pels aliments cedits.