TORNA LA PIRAGUADA

Aquest diumenge, torna la piraguada del Puigberenguer! Es tracta d’una activitat lúdico-esportiva organitzada per l’AMPA molt arrelada a l’escola.

A partir de les 10.30 h podreu navegar en canoa pel llac del parc de l’Agulla. Recordeu que no cal saber anar en kayac, sinó només tenir ganes de passar-ho bé!

L’activitat és oberta a tots els nens i nenes de l’escola: els més petits caldrà que vagin acompanyats d’un adult, mentre que els més grans podran pujar-hi sols, sempre seguint les indicacions dels monitors. Cal portar roba de recanvi per si un cas.

Les inscripcions, que tenen un preu d’un euro, s’han de fer abans de divendres 31 de maig en aquest enllaç.