PROJECTE COMPARTIT DE GEOLOGIA A 6è

Els i les alumnes de 6è hem començat un projecte compartit anomenat “La geologia ens envolta?” organitzat pel Camp d’Aprenentatge del Bages.

Hem iniciat aquest projecte amb un joc de pistes pel pati de l’escola on ens hem introduït en el coneixement dels diferents tipus de roques experimentant i esbrinant algunes circumstàncies de la seva formació.

Durant aquest recorregut, hem anat recopilant diferents pistes que ens han conduït a la descoberta d’una capsa, la qual contenia diferents materials geològics i tres reptes que hem acceptat amb molt d’entusiasme.

Ens espera un projecte d’allò més interessant!

Aprendrem conjuntament amb altres nens i nenes de la comarca:

#projectescompartitscdabages