PATI OBERT: JOCS DE CUCANYA

El Puigberenguer se suma a la iniciativa PATIS OBERTS, que promouen l’Ajuntament de Manresa, la Diputació de Barcelona i Educació 360 en el marc del Pla Educatiu d’Entorn.
L’activitat que es realitzarà al pati de l’escola serà una sessió de jocs de cucanya dinamitzada pel CAE. La proposta s’ha programat el dimecres 24 d’abril, just després de la diada de Sant Jordi, i és totalment gratuïta. Entre les 16.30 i les 18 h, qualsevol infant de Manresa ─acompanyat de la seva família─ podrà venir al Puigberenguer a passar una bona estona!
Recordeu que cal respectar els diferents espais de l’escola i que els acompanyants han de vetllar perquè el pati quedi tan net com s’hagi trobat en arribar.

Pla Educatiu d’Entorn

Els Plans Educatius d’Entorn són una proposta de cooperació educativa entre el Departament d’Ensenyament i les entitats municipalistes (ajuntaments) que tenen com a objectiu aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana.
Els destinataris són els infants i joves de 0 a 18 anys dels centres educatius públics i privats concertats, abastant el temps escolar, l’extraescolar i el no-escolar, i incidint en l’àmbit familiar, l’educació formal, la no formal i l’informal.