PASTORETS DEL PUIGBERENGUER 2020

Cada any, la nostra escola esperava el dia d’avui amb moltes ganes, per anar al Teatre Conservatori i poder gaudir de l’espectacle que, els nois i noies de 6è, havien estat assajant durant força dies. Aquest any però, donades les circumstàncies actuals, semblava que això no seria possible.

Però, no podíem deixar als alumnes de 6è, sense la representació dels Pastorets que, tot sigui dit, molts d’ells esperen durant tota la Primària, poder interpretar algun dia. Per aquest motiu, tots i totes ens vam posar com a repte, aconseguir-ho. Vet aquí, avui ha estat el dia tan esperat.

Gràcies a les noves tecnologies, mantenint les mesures de seguretat i a l’esforç i col·laboració de tothom, ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres la projecció dels Pastorets de l’escola. Desitgem els gaudiu!