PARLEM DE LES ESCOLES PÚBLIQUES

La Xarxa d’Associacions de Famílies de les Escoles Públiques (XAFEP) de Manresa ha organitzat, el dissabte 1 de febrer, la jornada Parlem de les Escoles Públiques de Manresa. L’objectiu d’aquesta proposta és ajudar les famílies amb infants que han d’iniciar P3 el curs 2020-2021 a conèixer de primera mà els diferents centres públics de la ciutat de cara a preparar la preinscripció escolar. La jornada, que tindrà lloc a l’Institut Lluís de Peguera, començarà a les 9.30 h i acabarà, aproximadament, a les 13.30 h.

La primera part de la jornada se celebrarà a la sala d’actes del centre i estarà dedicada a Fer valer l’escola pública. Marta Casas Castañé, antropòloga especialitzada en gestió de la diversitat i educació intercultural, professora a secundària i coordinadora d’El Teler de Música, oferirà la xerrada Interculturalitat, equitat i èxit educatiu. Després del torn obert de paraula, intervindran diversos ex-alumnes i es projectarà un vídeo-presentació dels centres, a càrrec de les Ampa/Afa de les escoles públiques de Manresa.

La segona part de la jornada, batejada amb el nom Les escoles en família, es desenvoluparà a la planta baixa de l’edifici i arrencarà a les 11.30 h. S’establirà un espai informal de trobada entre les famílies, on es podran resoldre dubtes, amb la representació de les escoles públiques de la ciutat, entre elles el Puigberenguer.

Si voleu assistir-hi, us podeu inscriure a la jornada a través de la web http://jornadaescolapublicamanresa.blogspot.com/. Recordeu que hi ha possibilitat de gaudir de monitoratge gratuït per als infants ─si hi esteu interessats, cal que ho sol·liciteu al mateix enllaç fins al 27 de gener─.