MERCAT DE ROBA DE SEGONA MÀ

Aquest divendres 25 d’octubre a les 16.30 h, l’AMPA de l’Escola Puigberenguer organitza el 5è Mercat de roba de segona mà al pati del centre, una activitat que anirà acompanyada d’una xocolatada.

Durant tota aquesta setmana, les famílies podeu portar aquelles peces de roba que ja no us poseu i el calçat que ja no feu servir (tant d’adult com infantil) i deixar-ho al vestíbul de l’escola, a la caixa de cartró que s’ha habilitat per recollir tot aquest material. Divendres, tots aquests articles es vendran al preu d’un euro la peça. La xocolata calenta també se servirà a un euro cada got.

Els diners recaptats tant amb la venda de la roba i el calçat com amb la xocolatada es destinaran al fons solidari de l’escola. A banda de la vessant solidària, l’activitat també té un marcat caràcter mediambiental. I és que amb la reutilització de la roba i el calçat aconseguim reduir residus.

Divendres, dóna una nova oportunitat a la roba que ja no utilitzes!