#JOEMQUEDOACASA: 3r TRIMESTRE A 6È PRIMÀRIA

Els alumnes de 6è, en aquest tercer trimestre confinats, segueixen treballant amb el DRIVE des de la seva adreça electrònica vinculada a l’Escola. Aquest treball no és nou per a ells ja que fa temps que s’hi van iniciar i ara, donades les circumstàncies, l’han pogut consolidar.

Setmanalment, igual que els altres cursos on els alumnes disposen d’adreça electrònica, els mestres envien les tasques a través d’aquest mitjà i el treball compartit al núvol, permet als mestres fer un seguiment i donar resposta a tot allò que plantegen els alumnes.

Pel que fa a la tutoria, com en els altres nivells, les tutores i els seus alumnes es troben un cop per setmana a través de l’aplicació MEET i comparteixen virtualment tot allò que farien en una tutoria a l’aula. Aquí en podeu veure una mostra: