#JOEMQUEDOACASA: 3R TRIMESTRE A 3R DE PRIMÀRIA

En aquest tercer trimestre, el model que es fa servir a tots els cursos on els alumnes disposen d’adreça electrònica del domini @puigberenguer.cat, l’aprenentatge gira entorn a contextos d’aprenentatge que combinen recursos i dinàmiques de treball basades en l’acompanyament de l’equip docent i en la interacció amb l’alumnat.

Aquest aprenentatge és flexible, amb activitats i entorns diversos, tals com: vídeos, audiollibres, apps com Padlet, Drive i Meet de Gsuite, entre d’altres. Tot això dins del marc del servei de Google for Education al que l’Escola està adscrita des de fa varis cursos.

Aquí podeu veure una mostra del PADLET compartit amb els alumnes: