#JOEMQUEDOACASA: L’ESCOLA PUIGBERENGUER A WEBINAR

L’escola Puigberenguer ha participat en el programa de Webinar de Claustre Obert.

Claustre obert és un nou espai que dóna veu a la comunitat educativa de centres de tot el territori català per a compartir les respostes educatives que s’estan donant en aquest escenari extraordinari que estem vivint, en línia amb el Pla d’acció de Centres educatius en línia.

Poder explicar la nostra experiència ens ha fet reflexionar sobre tota la nostra pràctica educativa, posant el focus en l’agraïment en tota la comunitat (alumnes i famílies especialment) i en els aspectes que cal millorar. Alhora, el fet de compartir, ens ajuda a fer xarxa i a seguir aprenent dels companys dels altres centres que també exposen les seves respostes educatives en aquest confinament.

MOLTES GRÀCIES per deixar-nos créixer al vostre costat!