FIRA DE LA MEDITERRÀNIA

Els alumnes de P5, 1r i 2n vam tenir l’oportunitat de poder veure l’espectacle “Els cistells de la Caputxeta” a càrrec de la companyia “Samfaina de colors”. Va ser un goig poder gaudir de les seves cançons i dels poemes de “Per molts anys!” de Miquel Martí i Pol.

Els alumnes de tercer i quart van ser el públic de “Katia”, un espectacle de teatre visual de “Ka Teatre”, produït per La Casa del Teatre Nu, i que ha guanyat el II Premi Xarxa Alcover de La Mostra d’Igualada. A ‘Kàtia’  es parla de l’adopció, de voler saber, de la necessitat de trobar els orígens, de la voluntat de recordar i d’entendre d’on venim. Ho fa mitjançant una història plena de joc i aventura que arrenca quan una mare i la seva filla emprenen un viatge per mirar de respondre les preguntes que es planteja la petita.

Resultado de imagen de katia ka teatre video