ENS MOVEM CONTRA EL CÀNCER

Aquest diumenge al matí, l’Escola Puigberenguer de Manresa i l’AMPA del centre han organitzat una jornada de solidaritat per La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la investigació del càncer ─la primera causa de mort a Catalunya entre els homes, i la segona entre les dones─.
A partir de les 11 del matí, el recinte obrirà les seves portes per acollir totes aquelles famílies de la ciutat que vulguin participar en les diferents activitats programades i, d’aquesta manera, col·laborar amb La Marató.
D’11 a 13 h, els més petits podran gaudir de l’activitat kappla, el joc de construcció de moda, en què s’utilitzen maons modulars de fusta per fer torres ben altes. A les 11.30 h serà el torn del ball i la música gràcies a la masterclass de Zumba que oferiran la Sònia, en Jonathan i en Bryan, professors titulats. Tot seguit, hi haurà un espai per a la relaxació gràcies a una sessió de mindfulness conduïda per Berta Sòria. I, per arrodonir la jornada, tothom podrà degustar un esmorzar solidari a base de coca, sucs, aigua, te…

Entrada solidària

El preu de les entrades és de 5 euros els adults i de 2,5 euros els menors de 12 anys. Tots els beneficis recaptats diumenge es destinaran íntegrament a La Marató de TV3. La jornada solidària, batejada amb el lema L’Escola Puigberenguer es mou contra el càncer, és oberta a tothom. L’accés al recinte serà pel camí de la Gravera.