Recordatoris

RECORDATORIS:

• Les famílies  NO poden accedir en cotxe al pàrquing interior del centre del C/Núria: està restringit als treballadors.
  • Pel bon funcionament de les activitats escolars es prega no accedir al centre fins 10 minuts abans de les entrades i sortides dels alumnes.
  • Estem adscrits al projecte de PATIS OBERTS, recordeu que els alumnes no poden quedar sols al centre fora de l’horari lectiu;  o bé estan sota el control del monitoratge o amb les seves respectives famílies.
  • Recordeu que els pares no poden pujar a les aules en horari lectiu. Cal passar per secretaria
  • Per comunicar-se amb el tutor/a és preferible fer-ho per escrit (notes escrites o agenda). La comunicació telefònica s’hauria de limitar a les urgències.
  • El dijous és el dia de la FRUITA. Tots els nens/es n’han de dur er esmorzar.
  • Es prega comunicar a secretaria els canvis de telèfon, correu electrònic i domicili.