UNS VISITANTS ESPECIALS A 5È

L’altre dia, a classe, vam rebre una visita sorpresa. Sabeu de qui? La d’un mussol i una àliga que prèviament havien visitat als alumnes de 2n, ja que ells havien estudiat les aus. Nosaltres, els alumnes de cinquè, no vam deixar perdre l’oportunitat de veure d’aprop tan interessant animalons i ens vam reunir les dues classes per poder-los veure de prop i molestar el mínim possible, la pau dels dos visitants.

L’una i l’altra classe no van voler marxar sense fer-nos una foto de grup. Si cliqueu aquí, podreu veure altres imatges de la visita.