PAGAMENT DE LES QUOTES

Famílies de l’escola:

Per tal de facilitar-vos el pagament i per reduir-ne els costos i temps de gestió, s’ha acordat que el sistema de pagaments es farà de forma presencial a l’escola.

LES DADES DE PAGAMENT AL SETEMBRE SÓN LES SEGÜENTS:

– 5 de setembre de 8h a 14h.
– 6 de setembre de 14h a 20h.

LLoc: El pagament es farà de forma presencial a l’escola, al vestíbul.
Forma de pagament: en efectiu o amb targeta.

(L’import de les quotes de sortides, materials, colònies… es pot consultar en el llibret del curs 2016-17)

Opcions de pagament de la quota de material i sortides:

Aquelles families que ho sol·licitin podran fer el pagament de la quota de material i sortides en dues parts:
– 1ª: Dies 5-6 de setembre el 50% de la quota.
– 2ª: Dies 8-9 de novembre l’altre 50% de la quota.

• Principis de març: colònies

Opcions de pagament de la quota de l’AMPA:

Les famílies que ho prefereixin podran abonar la quota de l’AMPA i l’aportació al fons solidari a principis de novembre.

NOTA: Aquelles famílies que ho desitgin, podran agrupar tots els pagaments al setembre: material, sortides, colònies i AMPA.