TALLER DE PERCUSSIÓ CORPORAL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ja fa uns dies, dins de l’àrea de música, els alumnes de 6è varen poder gaudir de la realització d’un taller de percussió corporal, realitzat en dues sessions a l’escola.

En la primera sessió varen aprendre a fer sons amb el cos que finalment van formar una coreografia sencera que acompanyava la música de “El llibre de la selva”.

En la segona sessió, després de conèixer les possibilitats sonores del cos, varen descobrir com és possible fer música també amb elements quotidians: llapis, taula, regles, …