EXPOSICIÓ DE CÒMICS A LA BIBLIOTECA

EXPOSICIÓ DE CÒMICS-   SETMANA DEL 16 AL 20 DE NOVEMBRE 2015

En JDSCN0860ust Cortès, pare del Pere de 1r A, ens ha preparat una exposició de   CÒMICS a la biblioteca de l’escola.

En Just, des de petit, es va aficionar als còmics i al llarg dels anys ha     col·leccionat molts exemplars, alguns únics i especials.

Enguany, aprofitant que les classes tenen noms de personatges de còmic,  en Just ha volgut compartir amb nosaltres una petitíssima part de la seva col·lecció.

taula54

Durant la setmana del 16 al 20 de novembre  tots els nens i nenes podran visitar l’exposició i alguns cursos podran escoltar les seves explicacions. En sap un munt!

Els pares i mares que estigueu interessats, podeu venir a la biblioteca a les tardes, amb l’horari de dos quarts de cinc fins a dos quarts de sis, de dilluns a divendres.

*Si veniu el dilluns o el dijous  trobareu en Just i en podreu gaudir!

Qui tingui interès en el tema dels còmics, us convidem a seguir llegint  aquest article, on trobareu una documentació elaborada pel propi Just.

Moltes gràcies Just per tota la teva col·laboració!!!

VINYETES-Just