BENVINGUTS AL CURS 2015-16!!!!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Diuen que un bon curs comença amb un bon somriure… Doncs al Puigberenguer som molt afortunats, doncs hem començat el curs amb una bonica celebració plena de moooolts somriures!!!!!

Divendres 18 de setembre, els alumnes de sisè, acompanyats de les seves tutores, van ser els encarregats de donar la benvinguda al curs 2015-2016 saludant a totes les persones que conviurem plegades aquest curs.

Els alumnes més grans de l’escola van preparar un discurs per a tots els companys; saludant curs per curs i dedicant unes paraules personalitzades explicant quines coses divertides els esperen i animant-los a esforçar-se en el treball i a passar-s’ho bé en els moments de lleure.

El moment més màgic va arribar quan els alumnes de sisè van convidar als alumnes de segon (que el curs passat aquests dos grups ja es van unir en l’activitat de padrins lectors) a fer una dansa plegats, el “Maketu”. I posteriorment, TOTS els alumnes vam baixar a la pista, barrejant-nos entre cursos per fer la dansa plegats, omplint de moviment, música, rialles i complicitats l’enorme pista del nostre pati.

I el moment més dolcet va arribar quan els alumnes de sisè ens van convidar a un berenar molt bo, coca i xocolata…! Diríem que no va sobrar res… és que tot era tan bo!!!

Alguns d’aquests moments queden reflectits en aquestes fotografies que esperem que gaudiu en companyia dels vostres fills/es!