DESCOMPTES A LA LLIBRERIA SOBRERROCA

Benvolgudes famílies de l’Escola Puigberenguer,

Des de Sobrerroca us volem informar que podreu adquirir els llibres de text del curs 2015-2016 a través del nostre web www.sobrerroca.com, on podreu gaudir de descomptes de fins al 20%.

La data límit per formalitzar la comanda a través del nostre web és el 22 de juliol. Tanmateix, per aquelles famílies que ho desitgin, poden fer-ho presencialment la setmana del 6 de Juliol en horari de botiga al nostre establiment de les Bases de Manresa, 16. Els pagaments al comptat a través de la web tindran un descompte addicional del 2% abonant el 100% a l’avançada. Per comandes fraccionades; pagament del 30%  a la comanda i la resta (70%) a l’entrega del material.

A partir de la tercera setmana d’agost i fins a l’inici del curs, enviarem un e-mail de confirmació de comanda preparada perquè es reculli a les nostres instal·lacions. El punt d’entrega serà l’escollit en el moment de realitzar la comanda, on es dóna coma  opcionals els nostres 4 establiments:

• SOBRERROCA Av. Bases, 16 de Manresa
  • TERRA Guimerà, 63 de Manresa