ESCOLA D’ESTIU I JORNADA INTENSIVA 2015

Arriba l’estiu i ja estem preparant el casal d’aquest any.

Coneixeu el Gran Dictat? Masterchef Junior? Oh Happy Day?

De la mà d’un famosíssim presentador de televisió coneixerem el món dels concursos. Setmana rere setmana, tastarem tots els tipus de concursos televisius que han existit i fins i tot els que encara s’han d’inventar. I qui sap… potser fins i tot fem història i guanyem un Record Guinness.

EscolaEstiuPuigberenguer2015

Aquí us podeu descarregar el fulletó de l’escola d’estiu i del casal que té lloc les dues setmanes de jornada intensiva a l’escola.

Per qualsevol dubte podeu contactar a traves del mail extraescolarspuigberenguer@gmail. Com o amb tirotella al contacte que trobareu al fulletó