QUÈ PODEM FER PER MILLORAR LA NOSTRA ESCOLA?

Us proposem que aquest curs poseu per escrit i detalleu alguna idea o proposta que tingueu que pugui ajudar a millorar la nostra escola. Per dins, per fora, …pensant que es pugui fer millor la tasca educativa.

Ho proposem als alumnes, als mestres i als pares de l’escola, amb la intenció de saber què hi trobeu a faltar i amb la voluntat de fer-ho possible sempre que estigui al nostre abast legalment i econòmica.

No us poseu límits, deixeu-vos anar i expliqueu-nos-ho, ens serviran des de propostes simples fins a propostes elaborades i pressupostades.

Un cop les tinguem les classificarem, les debatrem i en valorarem les possibilitats de realitzar-les.

Esperem la teva aportació, la pots fer individualment, amb grup, en família,….

Data límit: 15 de novembre de 2013

Podeu entregar-ho a la bústia de l’AMPA, al local de l’Ampa, o per correu electrònic a ampa@puigberenguer.net

És una proposta que surt de l’AMPA i que gestionarem coordinadament amb la Direcció del centre.