LA CANTATA DEL PATUFET DE P5 i 2n

Els alumnes de P5 (Globus i Helicòpters) i els alumnes de 2n. (Motos i Coets) ens han regalat una dolça i tendra cantata: La cantata del Patufet.

Volem aprofitar per felicitar a tots els nens i nenes pel seu esforç i il•lusió en la preparació de les cançons i que bé que van cantar el dia que van fer les dues cantates!!!

També agrair i felicitar a la mestra de música, Teresa Trullàs, per la coordinació dels assajos, preparació, organització… i a la Montse Corrons per tota la seva col•laboració.

Van ser moltes persones les que van ajudar i col•laborar perquè aquesta cantata fos possible i us volem donar les GRÀCIES més sinceres!

Pels que no vau tenir l’oportunitat de veure-la en directe, us deixem aquest video; i pels que la vau veure, podreu recordar bonics moments. A gaudir-la!!!!