INCIDÈNCIA DE LA VAGA A L’ESCOLA EL DIJOUS 24 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

El proper dia 24 la majoria dels membres del claustre de professors de l’escola faran vaga (30 mestres s’hi adhereixen i 2 no).

S’atendran els serveis mínims segons la normativa vigent, la qual cosa vol dir que hi haurà un professor per cicle, és a dir un total de 4 mestres per a tot el centre. Davant d’aquesta situació NO es podrà desenvolupar cap classe amb normalitat.

Pel que fa al personal de monitoratge de menjador, 8 fan vaga i 3 no.

El servei despertador i secretaria funcionarà amb normalitat.

Us recordem que aquest dimarts hi ha una xerrada explicativa a les 17 h al menjador de l’escola a càrrec de l’Àngel Benito membre de la plataforma “El Bages es mou” i representant del sindicat CCOO per informar-nos i treure dubtes.

Esperem que ens feu costat en aquesta reivindicació i participeu de la jornada de vaga igual que nosaltres.

L’educació és cosa de tots.

L’Escola