CONCERT DE SANTA CECÍLIA A PARVULARI

Dijous 22 de novembre és el dia de Santa Cecília, patrona de la música.

A Parvulari acostumem a celebrar-ho com més ens agrada, amb una audició d’instruments en directe. Normalment comptem amb la col·laboració de familiars dels nostres alumnes que ens sorprenen amb les seves habilitats i sensibilitat musical.

Aquest curs hem pogut escoltar un concert realitzat per tres pares molt animats: Jordi Vilalta (que toca el baix), Joan Cayuela (que toca la guitarra) i Pep Rochés (que toca la bateria).

Tot i no haver tocat mai junts, van fer un concert memorable!!!!

Tant als petits com als grans ens va agradar molt i vam gaudir de l’audició i del ball final que ens van preparar.

Us deixem unes fotografies perquè veieu que bé ens ho vam passar!!!

FESTA DE SANTA CECÍLIA on PhotoPeach