CARNESTOLTES 2013

Avui el carnestoltes anava de taronja.

Aquest matí una bona colla de nens i nenes, pares i mares de l’escola ens hem posat la samarreta taronja, el gorro-buff amb les boles de llana, les botes de muntanya i hem anat a passejar la nostra escola per la rua de Manresa.

Anàvem darrera la nostra estimada carrossa, aquest cop portant una muntanya coronada per una esplèndida maqueta de l’escola, que feia molt de goig allà dalt. Fins i tot hi havia tres intrèpids muntanyers escalant per arribar-hi.

Érem molts a la rúa, uns dos-cents, muntanyer amunt muntanyer avall. La taca taronja que formàvem es feia veure, darrera dels músics de Xàldiga, amb confetti i serpentines a la mà, el xiulet a la boca fent soroll i moltes ganes de xerinola.

Un cop més l’escola Puigberenguer s’ha fet veure i s’ha fet sentir a la festa anual de la disbauxa.

Avui tot era ganes de passar-s’ho bé, i tot ha estat possible gràcies a la feina de tots els pares i mares que han tingut les idees de com fer-ho i els que han anat a ajudar dissabte rera dissabte a construir la carrossa.

Visca el carnestoltes, visca la festa … i fins l’any que ve.

Aquí podreu veure un recull de fotos que ens heu fet arribar: