LA TARDOR ALS PASSADISSOS D’EDUCACIÓ INFANTIL

ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL HAN DECORAT ELS PASSADISSOS I LES CLASSES AMB ELS COLORS DE LA TARDOR. TOTHOM HI HA FET LA SEVA APORTACIÓ:

– Els alumnes de P3 han pintat castanyes amb cafè i han decorat el vidre amb papers de seda dels colors de la tardor.

– Els alumnes de P4 han fet cargols amb plastilina i de closca hi han posat una castanya, també han fet bolets amb oueres i rollos de paper d’WC.

– Els alumnes de P5 han fet carabasses amb paper de diari i papers de seda, també han decorat el vidre fent esquitxos amb els colors de la tardor.

MIREU QUE BONIC QUE HA QUEDAT TOT!!!