GRAELLA INFORMATIVA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2011-2012

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la graella informativa de les activitats que es realitzaran durant aquest curs 2011-2012 a la nostra escola.

De les que es fan, hi ha places disponibles exceptuant l’activitat de judo de 1r-2n els dimarts, on el grup ja està ple.

També us marquem les que s’han hagut de suspendre per no haver assolit un mínim d’inscripcions suficients.

Us recordem que aquesta darrera setmana de setembre us atendrem el dilluns i el divendres personalment a local de l’AMPA de 16:30 a 17:30. Us agrairem que no demaneu informació de les activitats a la secretaria de l’escola.

Atendrem els vostres dubtes i peticions mitjançant correu electrònic (de dilluns a divendres) .

Gràcies a tothom !

-Comissió d’extraescolars-