ENIGMES

Hola nens i nenes!

Sóc en ROS. El mestre. El mestre dels enigmes em diuen. Perquè…sabeu? A mi això de les paraules: jugar-hi, embolicar la troca, pensar, endevinar,…és el que més m’agrada.

M’han dit els vostres mestres que aquí, en aquesta escola, hi ha nivell. Per això us convido a resoldre els meus enigmes. A veure si us engresqueu a barrinar una estona.

Cada dilluns en trobareu aquí un de penjat. Tindreu una setmana per pensar-hi, perquè n’hi ha que a la primera no surten.

El següent dilluns trobareu la solució i un de nou per continuar fent bullir l’olla.

Ah! Una altra cosa !

Els més intrèpids poden participar en el concurs per ser aprenent de mestre d’enigmes.

Ho farem de la següent manera:

Heu d’omplir una butlleta que us faré arribar a la classe: escriviu la solució fent lletra ben entenedora i ho depositeu a la bústia situada aquí mateix.

Com que ja sabeu que participar és important, tindreu un punt si heu escrit bé el vostre nom i cognoms i el curs que feu. Si encerteu l’enigma tindreu 2 punt més.

Els punts s’aniran sumant i al març farem la primera final entre els més ben puntuats de cada curs. Ja n’anirem parlant, Salut

ROS

El dilluns 12 de desembre comença la competició!!! De moment us en dic alguns per escalfar els motors:

És aquella part del cos que, amb poc de carinyo, el Tito Vilanova va veure del Mourinho. I si no ho has sentit, jo no t’ho he … . (3 lletres)

El parc de Manresa més visitat pels sastres, modistes i infermeres. (6 lletres)

I el de la semana: Ésser fantàstic de cabell comestible. (5 lletres)

NOTA ACLARATÒRIA: El Ros és un mestre de carn i ossos. El Joan Ros treballa a Súria. Els nens de la seva escola ja fa tres anys que s’ho passen bé endevinant els seus enigmes. I és que realment al Ros li agrada trobar mil sentits a les paraules i per sobre de tot li agrada compartir. És per això que ens ho ha cedit gustosament.

Gràcies Ros!

PER VEURE LES FOTOS CLIQUEU NOTICIA COMPLETA