#JOEMQUEDOACASA: 3r TRIMESTRE A 4rt PRIMÀRIA

Ampliant ja una mica més, el treball dins de Google for Education, els alumnes de 4rt aquest trimestre s’han iniciat en l’ús de Google Classroom, vinculada al seu correu @puigberenguer.cat. Setmanalment, reben 4-5 activitats diferents per a fer. És un entorn molt còmode i fàcil per treballar, tant per alumnes com per a mestres. Les activitats són divertides, interessants i atractives visualment, ja que usen diferents formats multimèdia.

Setmanalment, els tutors fan una videoconferència amb totes les nenes i els nens de cada grup, a través del Meet. És el punt de trobada entre tots, per tal de parlar i riure plegats, que valoren molt positivament. Aquí, en podeu veure una foto de la primera.