ENS VISITA LA CARME RUSCALLEDA

Els alumnes de 2nB hem tingut una visita molt especial…!

El tiet de la Juliet ens va facilitar l’adreça de la Carme Ruscalleda, li vam escriure un mail… i avui ha vingut a l’escola! Estàvem tots i totes molt contents i emocionats.

És molt simpática, li hem fet unes preguntes i ens les ha contestat totes d’una manera ben divertida.

També ens ha regalat un desplegable nutricional amb dibuixos realitzats per ella mateixa que han servit per dinamitzar la xerrada i parlar sobre la importància de tenir una alimentació variada i equilibrada.

A continuació us deixem una mostra de fotografies del dia que serà un bon record per a tots nosaltres.