ELS ALUMNES DE CICLE INICIAL DONEM LA BENVINGUDA A LA PRIMAVERA

Els alumnes de primer i segon hem realitzar conjuntament un mural ple de color per donar la benvinguda a la primavera, destacant diferents elements d’aquesta estació: la pluja, l’arc de Sant Martí, les abelles, les papallones, les marietes, les flors…

També aprofitem per reivindicar els drets dels infants que enguany fan 30 anys. Volem que tots els nens i nenes se sentin respectats i puguin gaudir de la mateixa sort que tenim nosaltres i que puguin viure amb qualitat de vida i amb un entorn que els protegeixi fent valdre tots els seus drets.

Aquests dies hem pogut sentir la cançó “Els drets dels infants” de “Xiula” en les entrades a l’escola, reforçant la idea d’aquest mural.

Per una primavera dels infants plena de llum, amor, creixement i drets complerts per a tothom!