INSCRIPCIONS SETEMBRE – EXTRAESCOLARS CURS 2015-2016

Aquesta és la graella d’activitats extraescolars que s’ofereix pel curs 2015-2016:
GraellaExtraescolarsSetembre_20152016
Recordeu que les famílies que ja van fer la inscripció anteriorment, tindran preferència en la reserva de plaça, davant les sol·licituds que rebem ara.

Les famílies heu rebut un mail amb l’enllaç al formulari d’inscripció o la versió imprimible del mateix que podreu dipositar a la bústia de l’AMPA fins el proper dia 21 de setembre de 2015.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic i  us podeu adreçar a la Lídia, que ja torna a atendre’ns al local de l’AMPA de l’escola cada dia de 16:30 a 17:30.