Extraescolars i casals d’estiu

Extraescolars

Des de la comissió d’extraescolars de l’AMPA del Puigberenguer, cada curs es programa un gran ventall d’extraescolars per als alumnes de l’escola, adaptades i segmentades per edats i motivacions esportives i artístiques.

Les extraescolars es realitzen de 16:30h a les 17:30h i es porten a terme per monitors especialitzats. Al finalitzar les classes, els monitors recullen els nens a les aules i els acompanyen on es realitza l’activitat extraescolar. Totes les extraescolars es realitzen dins el recinte de l’escola.

Casals d’estiu

2019 Informació casal estiu Puigberenguer (PDF)

Cada any la comissió de casals i servei despertador de l’AMPA, prepara casals d’estiu per als nens i nenes interessats. Amb monitors que els preparen divertides activitats i tallers, excursions i activitats d’aigua per no passar tanta calor.

• Dates
    • Última setmana de juny
    • Tot el mes de juliol
    • Primeres setmanes de setembre
  • Horari
    • Opció matí : De 9:00 a 13:00
    • Opció matí i dinar : De 9:00 a 15:00
  • Extres
    • Acollida matí : De 8:00 a 9:00 (si hi han apuntats suficients nens)

Jornada intensiva

Durant els últims dies de juny, a l’escola es fa jornada intensiva, i els nens i nenes pleguen a les 13:00h o a les 15:00h si es queden a dinar.

Per a ajudar a les famílies que ho desitgin,  des de l’AMPA es preparen activitats des de les 15:00h fins a les 17:00h.