Comissió de Solidaritat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquesta comissió, s’ocupa d’organitzar activitats amb un vessant solidari fent-hi participar els nens i nenes de la nostra escola per fer-los conèixer i promoure el valor de la solidaritat.

En diverses ocasions s’han recollit aliments i joguines per donar-les a famílies necessitades de Manresa mitjançant la Plataforma Solidària de Manresa.

El curs passat, es va organitzar una jornada, la qual vàrem anomenar Festa Intercultural amb la intenció de poder donar-nos a conèixer millor els uns amb els altres i crear vincles més propers entre tots nosaltres.

Es van mostrar i tastar diferents plats gastronòmics aportats per totes les famílies de l’escola que van voler participar, es van ensenyar i practicar diferents danses d’arreu del món, jocs…

També vàrem organitzar un intercanvi de joguines on el lema era: “La brossa d’un és la joguina de l’altre” i cal dir que va resultar molt satisfactori. Cada nen i nena que portava una joguina la podia intercanviar per una altra del mateix grup.

Abans de les Festes de Nadal vam recollir joguines i aliments responent a les crides de la Creu Roja de Manresa i el banc d’Aliments respectivament.