Comissió d’Extraescolars

Les activitats extraescolars són activitats de lleure que s’organitzen amb la intenció que els nens i nenes de la nostra escola gaudeixin després de l’horari escolar i a més, puguin aprendre, fer esport, jugar, concentrar-se, ballar, relaxar-se,… compartint aquesta estona amb els companys i companyes d’activitat.

Organitzar-ho no és una tasca fàcil, i la nostra comissió s’esforça en oferir activitats variades amb la finalitat que tinguin bona acollida entre els infants i sobretot que s’ho passin molt bé aprenent mentre les fan.

Aquesta comissió té el suport de la coordinadora, que és la persona que s’encarrega diàriament del control i del bon funcionament de les activitats, informant en tot moment a la comissió davant de qualsevol incidència.

Totes les activitats es fan després de les 16:30h i s’intenta que diàriament hi hagi activitats per a tots els cursos (de P4 a 6è). Al finalitzar les classes, els monitors i monitores recullen els nens i nenes a les aules i els acompanyen on es realitza l’activitat extraescolar. Totes les extraescolars es realitzen dins el recinte de l’escola.

Algunes de les activitats que els nens i nenes han pogut triar aquest curs són les següents: Laboratori d’arts, mou-te i balla, bàsquet, anglès, urban dance, programació de drons, hoquei, cuina, circ, club de ciència, judo i tallers musicals.

Totes elles s’han anat adaptant en cada moment seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries derivades de la Covid-19.

El nostre correu electrònic és: extraescolars.puigberenguer@gmail.com