Comissió d’Extraescolars

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Les activitats extraescolars són activitats de lleure que s’organitzen amb la intenció que els nens i nenes de la nostra escola gaudeixin després de l’horari escolar i a més, puguin aprendre, fer esport, jugar, concentrar-se, ballar, relaxar-se,… compartint aquesta estona amb els companys i companyes d’activitat.

Organitzar-ho no és una tasca fàcil, i la nostra comissió s’esforça en oferir activitats variades amb la finalitat que tinguin bona acollida entre els infants i sobretot que s’ho passin molt bé aprenent mentre les fan.

Aquesta comissió té el suport de la coordinadora, que és la persona que s’encarrega diàriament del control i del bon funcionament de les activitats, informant en tot moment a la comissió davant de qualsevol incidència.

Totes les activitats es fan després de les 16:30h i s’intenta que diàriament hi hagi activitats per a tots els cursos (de P4 a 6è).

Algunes de les activitats que els nens i nenes han pogut triar aquest curs són les següents: Anglès, Dansa d’arrel tradicional, Escacs, Escola d’Art, Guitarra, Hip-Hop, Informàtica, Ioga, Judo, Movem-nos, Multiesports i Teatre.

El nostre mail és: extraescolars.puigberenguer@gmail.com