CARNESTOLTES INFANTIL DE MANRESA

Amigues i amics, petits i grans…. El Carnestoltes ja és aquí!!

Tants dies esperant-lo, per fi ha arribat.

Tots veu recollir el material aquesta setmana. Ja ho teniu a punt? Ho teniu preparat per convertir-vos en Capità Escarola?

Però centrem-nos, diumenge, com quedem?
Pels que ja heu vingut altres anys, dir-vos que hi han canvis, i pels que sou nous, ara us ho expliquem:
La concentració és al Carrer Alfons XII, sortim de la Plana de l’Om. Busqueu el cartell amb el nom de l’Escola. Busqueu-lo prop de la plaça. Sortim els primers. Un any més, la carrossa ecològica te el número 1. Som els número 1.

*NOU RECORREGUT: Plana de l’Om, C/ del Born, Pl. St. Domenec, Passeig
Pere III, prolongació Guimerà, Pl. Lluís Companys, C/ Carrasco i
Formiguera iarribada a la Pl. de les Oques (darrera correus )

La concentració és a les 11 del matí. Els que aneu amb nens petits, aneu directes allà. Els que sou del barri o aneu amb nens més grans ens podeu venir a ajudar a baixar la carrossa (que ja sabeu que és de tracció animal) i la geganta (idem). Aquest any hi ha un bon tros fins al punt de sortida. Els que vingueu a l’escola feu cap a les 10:15.

CarnelstoltesInfantil2016Cartell

Tindrem confetti i xiulets per fer força xerinola. Ho repartirem abans de sortir.

Quan arribem a la plaça de les Oques, final de la rua, ens hem d’acostar cap a l’escenari, on hi haurà el Jordi Callau fent ambient.

Dissabte descanseu i carregueu piles, que diumenge hem d’estar “a tope”.
Al matí serem a l’escola, si voleu venir a donar un cop de mà a fer els últims retocs a la carrossa o simplement a veure com queda, allà serem.

Va, que ja queda poc,

Capità Escarola a l’atac!!