Comissió de Comunicació

Aquesta comissió s’ocupa que les famílies estiguin informades de tot el que es cou a l’escola, en definitiva volen fer arribar a casa un trosset de l’escola Puigberenguer. Per això publiquen a la web, a la secció de l’AFA, el que han fet els nens i nenes, i també expliquen coses que passen a l’escola i donen molta altra informació útil.

L’objectiu principal de la comissió és fomentar la participació de les famílies en el dia a dia de l’escola. I per això tenim el fòrum. D’aquesta manera apart de poder estar al dia del que passa a l’escola, tothom hi pot participar i donar la seva opinió sobre diferents aspectes, expressar inquietuds o fer suggerències.

Perquè aquesta és la feina d’aquesta comissió: fer que la comunicació entre tots nosaltres sigui fàcil i fluida.

Si vols comunicar qualsevol esdeveniment a la resta de pares, per cursos i/o classes, pots fer-ho a través del mail de la comissió: comunicacio.puigberenguer@gmail.com