AUDICIÓ DE LA SETMANA

Els propers dies sentirem “Trobada” del grup Flowk, un trio format per Marc del Pino (acordió diatònic), Ciscu Cardona(guitarra) i Xavi Castanys (mandolina).

FESTA DE LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL

El passat dijous 31 d’octubre a educació infantil vam celebrar la castanyada amb les famílies.

Vam ballar les danses que havíem preparat amb l’animació del Roger Camprubí, vam gaudir de l’exposició de fruits de tardor disfressats, i al final, vam poder menjar els panellets que havíem fet a classe i les castanyes que van torrar els pares al matí.

Tots plegats ens ho vam passar molt bé!

LA GIMCANA DE LA CASTANYA

Els alumnes de cicle superior de l’escola vam celebrar la Castanyada, tot i jugant a uns jocs molt divertits durant tota la tarda. Vam jugar al “paracaigudes”, a la “petanca”, al “ mocador en equip”, a “l’atrapacolors”, a “l’aranya” i a la “cursa agafapeus”.

Ens ho vam passar d’allò més bé i vam acabar la jornada, menjant castanyes.

AUDICIÓ DE LA SETMANA

Encetem el mes de novembre amb la cançó “Milionària” de Rosalía. L’han escollida els alumnes de 6è A.

Aquesta cançó forma part del seu últim treball “Fucking Money Man” compost de dues cançons. La primera és “”Milionària” escrita en català i la segona, escrita en castellà porta per títol “Dios nos libre del dinero”. Les dues parts són necessàries per entendre el missatge que vol transmetre Rosalía.

ARRIBA LA FESTA DE TARDOR

Aquest dijous 31 d’octubre, al Puigberenguer donarem la benvinguda a la tardor, que ja fa uns dies que és entre nosaltres. És per això que celebrarem la CASTANYADA!I per passar-nos-ho d’allò més bé, s’han preparat una colla d’activitats.
Dijous al matí, els nens i nenes de P3,… Llegeix més»

MERCAT DE ROBA DE SEGONA MÀ

Aquest divendres 25 d’octubre a les 16.30 h, l’AMPA de l’Escola Puigberenguer organitza el 5è Mercat de roba de segona mà al pati del centre, una activitat que anirà acompanyada d’una xocolatada.
Durant tota aquesta setmana, les famílies podeu portar aquelles peces de roba que… Llegeix més»

PARTICIPACIÓ DE LA NOSTRA ESCOLA AL PROJECTE MENORCA AL PLAT DE L’ESCOLA

En motiu del Projecte Menorca al plat de l’escola, l’associació Leader Menorca va organitzar una trobada de menjadors escolars el passat 19 d’octubre al Centre de Convencions de Es Mercadal.
Hi van assistir cuineres, representants de l’espai productiu, monitors de menjador i responsables d’AMPAS d’escoles de Menorca.
El… Llegeix més»