Activitats extraescolars

EXTRAESCOLAR DE ROBÒTICA EN ANGLÈS ALS MIGDIES
A partir del mes de gener, després de les vacances, us oferim l’activitat de Robòtica
QUI : I4 – I5 – 1r – 2n – 3r – 4t – 5è –  6è (I3 no perquè fan migdiada).
QUAN : Dimecres de 12.30 a 13.30 (C.Mitjà i C.Superior) i de 13.30 a 14.30 (I4,I5 i C.Inicial).
ON : a les aules de l’escola
PREU: 17€/mes (Gràcies a una subvenció de l’Ajuntament, hem pogut rebaixar la quota).
– Places limitades per ordre d’inscripció.

Inscriu al teu fill o filla al link següent ( fins al 11 de desembre) :

Les activitats organitzades per l’AFA al nostre centre proporcionen als infants unes oportunitats educatives diferents i complementàries al curriculum escolar. La voluntat de l’AFA és la d’oferir una qualitat i excel·lència en el monitoratge d’aquestes activitats.

La tria de les activitats respon a un objectiu d’equilibrar les esportives amb les culturals i de lleure.

A continuació, podeu veure les activitats escolars que s’estan oferint. Si no s’arriba al mínim d’alumnes inscrits, algunes podrien veure’s afectades i, per tant, no podrien dur-se a term. A més, l’oferta es pot ampliar si hi ha demanda per crear activitats noves:

NOTES:

• El nombre mínim d’alumnes per activitat serà de 10 alumnes.
  • Inscriure’s vol dir comprometre’s a pagar l’activitat durant tot el curs.
  • En Tots els equips d’esports els pares seran responsables de portar als alumnes a les competicions els dissabtes al matí i de garantir un nombre de jugadors mínim per competir amb altres escoles.

Per inscriure els vostres fills o filles o per demanar més informació a l’AFA.

Activitats extraescolars curs 2023-24

Natació

Aprendre a nedar és important i ens agrada molt, per això continuem amb l’activitat de natació a la piscina de l’Episcopal.

Futbol sala

També tenim equip de futbol sala, que ens representa als tornejos de Lleida ciutat amb molt d’honor. Visca!

Voleibol

Fa uns anys vam ser campiones de voleibol de Catalunya, i també de Lleida ciutat. Apostem per aquest esport a la nostra escola. Enguany tot just estan començant… Prepareu-vos!

“Annexa, sí!” és el seu crit.

PASSAT, PRESENT I FUTUR.

NOVETAT!!! Jocs amb patins

tant a Infantil com a Primària, s’ha començat a practicar amb els patins.. No ho sabíem,  però tenim uns grans patinadors a l’escola!!! I mentrestant, millorem l’equilibri i la coordinació. Què us sembla?!

NOVETAT!!! Robòtica amb Lego

A P4 i P5

I robòtica en anglès de 1r fins a 6è. Els nens i nenes s’ho passen pipa mentre construeixen els seus robots i després aconsegueixen donar-los ordres i que es moguin!!! Mireu, mireu…

Hello English

Ens iniciem ens els idiomes a P5 amb Hello English d’una manera lúdica i divertida. Hello everybody!