POSTALS DE NADAL AMB FAMÍLIES

Aquesta tarda l’alumnat de cicle superior hem realitzat el taller de manualitats Escola-Famílies-alumnat.

Aquest curs HEM FET POSTALS DE NADAL.

Voleu veure que bé ens ho hem passat!!! NO DUBTEU EN VEURE EL VÍDEO!!

Ens encanta passar la tarda fent manualitats amb els companys d’aula i les famílies, és el millor pla per poder gaudir del temps amb amics i familiars.

A més a més, les manualitats aporten molts beneficis, entre ells, podem destacar:

• Desenvolupament de la creativitat i la imaginació.
  • Augmenta l’autoestima, la confiança i la capacitat de superació
  • Desenvolupa la concentració, la paciència i la perseverança.
  • Aprenen a planificar i a resoldre problemes.
  • Enforteixen la memòria i el desenvolupament de la psicomotricitat.
  • Aprenen a treballar en equip, afavoreix les relacions socials si enforteix el vincle familiar.

La Comunitat Educativa del Pràctiques 1 vol agrair la participació de totes les famílies que heu fet possible que l’activitat hagi estat un èxit.