Castanyada a l’escola 2n

El divendres dia 28 d’Octubre a l’escola es va celebrar la castanyada amb diferents activitats. Els alumnes de 2n van gaudir de diverses activitats relacionades amb aquesta tradicional festa.

Al matí, van fer una visita a les taules de tardor que havien muntat els alumnes de 5è de l’escola. Durant el matí van poder esmorzar fruits i fruites típiques de la tardor, gràcies a la col·laboració de les famílies de 1r i 2n.

A la tarda van exposar als companys/es de 1r una dansa que s’havien preparat a Educació física i Teatre i per concloure una jornada festiva, han menjat les castanyes que els pares i les mares de l’AMPA van torrar i que els castanyers de 6è van repartir en paperines.

Bona castanyada!!