Teatrada

Ahir a l’Escola vam celebrar la jornada de teatre protagonitzada pels alumnes de cinquè que van representar cinc contes populars:

• La Rinxols d’or.
  • La llebre i la tortuga.
  • Hansel i Gretel
  • El Patufet
  • L’aneguet lleig.

La resta de la comunitat educativa tant mestres co alumnes van poder gaudir de les funcions. Aquestes es feien: Al patí de l’escola, gimnàs, al menjador i a l’aula de música.

Els alumnes anaven per parelles. Els alumnes de sisè es feien càrrec dels de P3, els de quart de P4, els de tercer de P5 i els alumnes de cicle inicial feien parella entre ells.

La tarda va ser molt enriquidora en tots els sentits. Els alumnes de cinquè ho van fer molt bé.
Moltes gràcies a l’Eva professora d’educació per organitzar aquestes obres de teatre. Fantàtic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *