Què és i qui som l’AMPA

Vector de árbol creado por vectorpouch – www.freepik.es

L’AMPA de l’escola Pràctiques 1 som l’associació de mares, pares i famílies de l’alumnat i les nostres funcions són, entre altres:

• Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent, en definitiva, vetllar, en tant que part implicada, per la bona relació de tota la comunitat educativa.
  • Ser la veu de les mares i pares davant de les administracions públiques.
  • Treballar per millorar la participació i el compromís de famílies, alumnat i de la societat en general i de l’educativa en particular.
  • Organitzar les activitats extraescolars i el servei de permanències fora de l’horari escolar.
  • Organitzar activitats formatives (xerrades, escola de pares i mares, cursos) i activitats socioculturals (festes, concerts, etc.) que afavoreixin l’educació dels infants i facilitin el coneixement i la relació entre les famílies.

D’aquí la importància de la nostra participació com a famílies en l’AMPA per l’educació del nostres infants. No és obligatori formar part de l’AMPA, però sí molt recomanable.

Les famílies que en formem part paguem una quota anual i n’esdevenim sòcies. Les famílies sòcies tenim dret a decidir i formar part dels òrgans de l’Associació i els diners que es recapten es destinen en benefici de tots els infants del centre: activitats extraescolars, adquisició de material, excursions, etc.
TOTS I TOTES SOM L’AMPA!

La coordinadora de l’AMPA és la Susanna Bosch. La trobareu als telèfons 973 271 302 / 640 877 573 o al correu ampa.annexa@gmail.com
L’horari d’atenció a l’Oficina de l’AMPA aquest curs és:
Dilluns de 10.30 a 11.00 h i de 15.00 a 15.15 h
Dimarts de 9.00 a 10.00 i de 12.00 a 12.30 h
Dimecres de 16.00 a 17.00 h
Dijous de 9.00 a 10.00 i de 12.00 a 12.30 h i de 15.00 a 15.15 h
Divendres de 9.00 a 10.00 i de 12.00 a 12.30 h

Actualment, la Junta de l’AMPA de l’escola de Pràctiques 1 som:

-Jesús Cabezas (pare de la Isona de 2n), president
-Oriol Planes (pare de l’Helena de 1r), vicepresident
-Mònica Fernández (mare de l’Emma de 6è), secretària