SIEI: L’ESCOLA GUANYA EL PREMI IMET D’EDUCACIÓ “JOSEP VIVES CIURANA” AMB LA PRÀCTICA INCLUSIVA “EL FOLLET DEL FAR”.

L’Escola va participar en la VIII Convocatòria dels Premis IMET (curs 2018-19) presentant el projecte de treball “El Follet del Far” realitzat des del SIEI. El 28 de novembre de 2019 van lliurar els premis, i vam guanyar! Mestres, alumnes i famílies vam recollir el nostre premi. Estàvem super contents i molt emocionats! I el 20 de desembre durant el Festival de Nadal els alumnes del SIEI van recollir el seu diploma a dalt l’escenari.

Felicitem a tota l’Escola per la seva participació! Gràcies a la colaboració de tot el claustre i l’entusiasme i l’estima de tot l’alumnat cap al Follet hem guanyat aquest Premi en la categoria de Primària.

Aquí us deixem unes quantes imatges.

SIEI