TROBADA ULTIMATE

Des del curs 2014/15 la nostra escola forma part del grup d’escoles Promotores dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017.
Això vol dir que s’ha fet i es faran activitats que tenen a veure amb l’esport, els valors, la integració, l’esport sostenible, Tarragona 2017, etc. Tot això durant tres cursos escolars (2014-15/16/17)
Aquest curs, hem començat per treballar un esport desconegut, l’Ultimate, com a esport que promou l’Esperit de Joc. Els equips són mixtes i es juga sense àrbitre i, en finalitzar l’encontre, els dos equips omplen el “Full d’Esperit” on es valora i puntua l’esforç per complir el reglament, el joc net, etc.
L’ULTIMATE CLUB TARRAGONA col·labora amb aspectes tècnics i organitzant trobades amb les tres escoles que aquest trimestre participen en el Projecte VALORS AL CAMP (escola El Miracle, La Nou de Gaià i Pràctiques)
Aquestes imatges són de la primera trobada a l’Escola El Miracle.
La propera serà a La Nou de Gaià, al matí, el diumenge dia 20/12/15 i la següent al gener a Pràctiques.

Us mantindrem informats !!