Millorem la nostra escola ➡️ El pati de columnes

Després de la crida que vam fer el passat dia 20 de desembre per a cercar famílies voluntàries per la millora del pati de columnes, avui per fi hem pogut fer la feina prevista.

En concret, s’han tapat els forats que hi havia a l’entrada del pati, ja que eren un perill per als nens i nenes que juguen i passen per aquella zona.

A la tornada a l’escola, els nostres fills i filles tindran un espai més adequat per a jugar i compartir bones estones al pati.

Agraïm el temps i implicació de totes les persones voluntàries que avui han participat i que han fet possible aquesta millora. GRÀCIES!!!

Amb aquest pas, avancem en el projecte “Millorem la nostra escola” que va començar-se a treballar l’any passat, però que no es va poder engegar a causa de la COVID.

Esperem que durant el que queda de curs, puguem dur a terme altres tasques de millora que necessita la nostra escola.

Aprofitem per recordar-vos que hem actualitzat l’apartat web de l’AMPA. ➡️ http://practiquestgn.cat/ampa/

Gràcies de nou, ens veiem a la tornada 🙂

Junta AMPA Pràctiques