Fi del primer trimestre i informació diversa

Benvolgudes famílies associades,

Fa uns dies vam començar les tan esperades festes de Nadal. Sembla mentida, però hem finalitzat el primer trimestre d’un curs força estrany i diferent, marcat per les mesures de prevenció de la COVID. Ens hem hagut d’adaptar i reinventar constantment, sempre seguint les indicacions i normativa tant del Departament de Salut com del d’Ensenyament, colze a colze amb l’Escola i l’equip directiu.

Des de la Junta volem agrair-vos tots els esforços i la paciència que esteu tenint amb les mesures preses en vers de la protecció dels vostres/nostres fills i filles. És un temps difícil de canvis constants que, amb el suport i la col·laboració de tots, acabarem superant. Tenim la sort de comptar amb uns nens i nenes que han entès i facilitat tots els canvis adaptant-se ràpidament a les novetats que s’han trobat en aquest nou curs.

Com moltes sabeu aquest any hem renovat la Junta de l’AMPA. Això es tradueix en alguns canvis en la forma de treballar, que anirem polint al llarg dels pròxims mesos. El principal propòsit consisteix augmentar la comunicació entre la Junta i vosaltres, les famílies associades.

Aquest nou equip arriba amb força i amb moltes idees per reforçar la feina feta fins ara, amb la il·lusió de créixer com a col·lectiu, ja que totes les famílies associades som les que formem l’AMPA! Com sempre, estem oberts a totes les aportacions i suggeriments que vulgueu fer-nos arribar.

En aquesta línia de comunicació i treball compartit, fa unes setmanes vam voler copsar la vostra opinió sobre un dels Serveis que oferim a l’escola, el Servei de Menjador, en concret al treball de la Cuina, portada pel Mèdol. Vau ser moltes les que vau respondre l’enquesta i això és d’agrair. En general es valora un bon grau de satisfacció amb el servei que s’està prestant i hem traspassat al personal de cuina i dietista, diverses inquietuds que ens heu fet arribar. Tenim la seva garantia que hi treballaran per a continuar donant un servei excel·lent, com sempre han fet.

Malgrat les previsions inicials, hem pogut oferir i començar les activitats extraescolars esportives (multi-esport, futbol i bàsquet). Volem agrair especialment a les famílies que heu confiat en nosaltres i en els professionals d’En Xarxa i heu apuntat als vostres fills i filles a les activitats, que per cert gaudeixen de forma segura, malgrat no poder fer competicions.

La comissió de comunicació de l’AMPA, ha preparat un petit vídeo a fi que conegueu millor a les persones que formem la Junta aquest curs i poder mostrar-vos un somriure, tan necessari avui dia, ja que massa sovint queden amagats darrere una mascareta. Clica aquí per veure el vídeo 🎥

Només ens queda desitjar-vos que passeu unes Bones Festes, dins del possible, i que cuideu i us cuideu molt en aquests dies. Ens retrobem el 2021.

(reedició del missatge enviat el dia 21 de desembre de 2021 mitjançant Dinantia)